אימון אישי להעצמת נערות​

הילדה שלך הפכה לנערה וקשה לה להתמודד?​
מילדה שמחה ובטוחה היא הפכה לנערה חסרת בטחון?​
האם היא חסרת מוטיבציה ולא משקיעה בלימודים?
או שהיא סגורה ומפונמת ואת חוששת לה?​

עזרי לבת שלך
לעבור את גיל הנעורים המאתגר בשלום!

את מסתכלת על הנערה הזו שמסתובבת לך בבית ואין לך מושג על מה היא חושבת, למה היא כל כך כועסת ולאן נעלמה הילדה המתוקה והמאושרת! 

“את לא מבינה אותי” היא חוזרת ומטיחה בך וסביר להניח שהיא צודקת, כי היום העולם של הנערות שונה יותר מאי פעם, מהעולם של ההורים שלהן!

אמנם, החיים המודרניים מספקים לנו פתרונות רבים לחיים מהירים וקלים, אך לא הכול ורוד: אנחנו חיים בקהילות פחות אינטימיות, והרשת תמיכה שלנו הולכת וקטנה. אם בעבר היה נדרש כפר שלם כדי לגדל ילד, היום אנחנו לא תמיד יודעים איך קוראים לשכן שגר ממול. בנוסף לכך, המדיה השתלטה על חיינו ונערות מוצפות במידע ומסרים מהטלוויזיה והאינטרנט,פייסבוק, צ’אט או SMS. מכל הכיוונים מנחים אותן איזה מותגים ללבוש, באיזה משקל הן אמורות להיות, איך לדבר, מה נחשב ומה פחות.. אין פלא שבתפריט היומי של משפחות רבות נמצא נערות שסובלות מחוסר בטחון עצמי, חסרות מוטיבציה וכועסות על החיים. חלקן פונות לחיים של מוחצנות ומרד וחלקן הופכות למסוגרות ומופנמות.

מטרת תהליך האימון להעצמת נערות, היא להוביל אותן למסלול של חיים עם בטחון עצמי ועשייה חיובית.
לתת להן כלים להתמודד בתחומי החיים העיקריים לנערות: חברות וחברים, בבית עם המשפחה ובלימודים.

החלק הראשון בתהליך האימון האישי יתמקד בבניית אימון הדדי בנינו, לאחר שניצור סביבה בטוחה ומוגנת נחשוף את הבעיות לפי ראות עינייה של הנערה ונלמד את סיבות היווצרותן לפי הבנתה. לאחר מכן נתחיל בבנייה של ביטחון עצמי, הערכה עצמית וכבוד עצמי – מתוך התמקדות בהצלחות בחייהן ומתוך משובים חיוביים מהסביבה. נמשיך ונזהה את מקורות הכוח שקיימים בנערה, ונבנה מערכת יעדים ומטרות שייבחרו על ידנו במשותף. לאורך כל תהליך האימון האישי, אני אאתגר, אדחוף ואייצר אצלה מוטיבציה. האימון מיועד לנערות החל מגיל 12 ומצריך שיתוף פעולה של ההורים. אימון האישי להעצמת נערות, הינו תהליך, על כל מה שמשתמע מכך, הוא לא הוקוס פוקוס והוא מצריך זמן וסבלנות מצד ההורים.

תהליך אימון להעצמת נערות יכול לעזור לנערות:

לקביעת אימון אישי לנערה שלך,

מלאי את הפרטים ואחזור אלייך